• Ingrediente de calitate, condimente surpriză, rețetă testată.
    Focus pe rezultate, suport step-by-step, soluții complete, relații strânse cu clienții.
  • Smoothie energizant.
    Experiența și conexiunile noastre pentru succesul afacerilor pe care le consiliem.
  • Atenție la detalii.
    Studiem piața, analizăm date agregate și identificăm tendințele care vă influențează activitatea.

brandBerry este HUB de profesioniști cu rol de suport în deciziile strategice ale managerilor, antreprenorilor și investitorilor. 

Am pus la un loc conexiunile noastre din lumea afacerilor și experiența noastră în management, cercetare de piață, analiza de date și marketing și vă oferim soluții pragmatice pentru a vă dezvolta afacerea. 

| studii de piață & analiză de date | strategie de creștere | M&A duediligence | consultanță și facilitare investiții private |

PARTENERII BRANDBERRY


Alexandru Dincovici lucrează de 15 ani atât în cercetare academică sau fundamentală cât și în cercetare de piață și consultanță organizațională. Este doctor în sociologie, lector asociat la masteratul de antropologie al SNSPA și specialist în cercetare calitativă. A lucrat pentru clienți din numeroase industrii, printre care retail, farma, banking și telecom. Preferă abordările „cât mai” etnografice, unde își poate folosi cel mai bine „uneltele” de antropolog pentru armonizarea perspectivei organizaționale cu cea a clientului.


Bogdan este doctor în sociologie și are peste 20 de ani experiență. Este cercetător al Academiei Române, ICCV, evaluator al EACEA (Education, Audiovisual and Culture Executive Agency of the European Commission) și consultant pentru diverse agenţii guvernamentale, companii sau ONG-uri, incluzând The World Bank, UNDP, BERD, UNICEF, UNESCO, Soros Foundation, USAID, Ministerul Educaţiei, Preşedinţia României, Renault, OMV-Petrom, etc.


După peste 25 de ani de experiență în industria ospitalității Călin este unul dintre cei mai îndrăgiți și respectați manageri de dezvoltare din România și cu o largă recunoaștere internațională. Este un networker convins, este vicepreședinte al Confederatiei Patronale Concordia și președintele Federației Industriei Hoteliere din România, este un înfocat activist pentru un turism sustenabil, antreprenor social și investitor strategic.


Romulus este Doctor în Sociologie și are experienţă de peste 20 de ani în cercetarea de piaţă (cantitativă şi calitativă) şi consultanţă de marketing, având o bună cunoaştere a pieţei locale în domenii precum retail, farma, sau auto. Este specialist în rețele sociale și comportament de consum şi membru al organizaţiei profesionale ESOMAR.



Un smoothie energizant nu se obține doar din câteva fructe.  E nevoie și de ceva îndemânare, condimente surpriză, un blender puternic care să le amestece pe toate și, bineînțeles, o rețetă testată.


CLIENȚII BRANDBERRY


CÂTEVA LUCRURI DESPRE BRANDBERRY

BrandBerry - aport de vitamină!

  1. Despre BrandBerry

    BrandBerry este compania de business consulting cu focus pe cercetări de piață. BrandBerry identifică tendințe pe piață și provocări ale clienților și, prin experții săi cheie, propune soluții concrete și oferă suport în implementarea lor. BrandBerry are sediul central în Brașov dar clienții săi sunt din toată România și Europa.

  2. Avantajele unice ale BrandBerry

    BrandBerry propune 5 avantaje unice pe piața de cercetări și consultanță în business:

    1. Metode și analize inovative de cercetare de piață și analiză.
    2. Soluții integrate, cu suport în implementare step-by-step: cercetare – marketing – consultanță business.
    3. Experți cheie pe DOMENII (PR, HR, Finanțare Nerambursabilă, Contabilitate, Advertising, Marketing, Social Media) și pe INDUSTRII (pharma, retail, imobiliare, construcții, turism).
    4. Visual story-telling: proiecte de marketing și rapoarte de piața prezentate vizual, astfel încât beneficiarii să fie indemnați la acțiune și să nu se simtă copleșiți de prezentarea unor documente anoste. 
    5. Real-time data: posibilitatea de a vedea în timp real cum se actualizează datele culese ale unui proiect de cercetare. 
  3. Scurtă istorie

    BrandBerry își începe activitatea în 2006, exclusiv pe studii și cercetări de piață. În următorii 3 ani, BrandBerry se extinde la nivel regional și național, cu 40 de coordonatori și peste 350 de operatori de teren. Nume cunoscute pe piața de retail, pharma sau auto apelează la serviciile de cercetare și consulting ale BrandBerry, iar între 2013 și 2014 are loc repoziționarea companiei pe piață (extinderea serviciilor) și activitatea de re-branding. Echipa BrandBerry se mărește în 2015, odată cu dezvoltarea modelului de business de la “exclusiv cercetare de piață” la soluții integrate de business, cu focus pe cercetare de piață, marketing și consulting.   

  4. Spiritul BrandBerry

    Spiritul brandBerry înseamnă culoare. Seriozitate. Detaliu. Și – mai presus de orice – abordare atipică. BrandBerry nu este o companie gen Big4, nici un institut de sondare, dar nici un start-up care aspiră la statutul de corporație. BrandBerry reprezintă un grup de profesioniști care își pun la un loc expertiza pentru a furniza soluții de business într-un mod diferit față de ce este acum pe piață: focus pe rezultate, suport step-by-step, soluții complete, relații strânse cu clienții. Toate acestea însiropate în distracție.

  5. Obiectivul BrandBerry

    BrandBerry își propune să devină cea mai importantă companie locală de consultanță în business și o autoritate în domeniul cercetărilor de piață. BrandBerry este principalul vector de creștere pentru partenerii săi.